Δουλειά

Τι να κάνετε για να ΜΗΝ γίνετε ο πιο μισητός συνάδελφος στο γραφείο

Η επικοινωνία στο χώρο εργασίας είναι ένα πολύ σημαντικό εργαλείο, καθώς είναι καθοριστικής σημασίας για την παραγωγικότητα, το ηθικό, αλλά και τη δέσμευση των υπαλλήλων στην εταιρεία.

Ένα σημαντικό κομμάτι της εταιρικής επικοινωνίας είναι τα meeting και τον τρόπο που θα πρέπει να «πουλάτε» τον εαυτό σας και τη δουλειά σας. Σε πολλές εταιρείες γίνονται υπερβολικά πολλές συναντήσεις, στις οποίες συνήθως ένας άνθρωπος μιλάει ατελείωτα.

Η αλήθεια είναι ότι τα meetings είναι απαραίτητα, όμως θα πρέπει να γίνονται με σωστό τρόπο. Το κλειδί είναι να συμμετέχουν σε αυτά λίγοι άνθρωποι και μόνο αυτοί που πρέπει να είναι εκεί, που η δουλειά τους έχει σχέση με το αντικείμενο.

Όταν, λοιπόν, πηγαίνετε σε ένα meeting, φροντίστε να έχετε αυστηρή ατζέντα και να την κρατάτε.

Επίσης, φροντίστε να μη φεύγετε από τη συνάντηση χωρίς να έχετε πάρει τις απαντήσεις που θέλετε και χωρίς να έχουν αποφασιστεί οι δράσεις που πρέπει να ληφθούν. Και, φυσικά, αν οργανώνετε εσείς τη συνάντηση, να θυμάστε ότι η φωνή σας δε χρειάζεται να είναι η μόνη που θα ακούγεται…

Να θυμάστε επίσης ότι δεν είναι δυνατόν να ελέγχετε το τι κάνουν οι άλλοι και αυτό φυσικά σημαίνει ότι δεν είναι δυνατόν να σταματήσετε κάποιον που θέλει να διακόψει κάποιον ομιλητή.

Ωστόσο, η αλήθεια είναι ότι όταν σας διακόπτουν σε ένα meeting, το πιθανότερο είναι να φύγετε αγχωμένοι και θυμωμένοι, επειδή δεν έχετε καταφέρει να τοποθετηθείτε όπως θέλατε.

Όμως, υπάρχουν τρόποι για να ξαναπάρετε το λόγο, χωρίς να χειροτερέψετε την κατάσταση: Διατηρήστε το θετικό σας πνεύμα και προσπαθήστε να πείτε στο συνάδελφο που σας διέκοψε – χρησιμοποιώντας το όνομά του – ότι εκτιμάτε την παρατήρησή του, αλλά θα θέλατε πρώτα να ολοκληρώσετε τη σκέψη σας.

Ακολουθήστε το TipTop.gr στο Facebook για να μαθαίνετε τα πάντα πρώτοι!

Καλό θα ήταν επίσης να είστε έτοιμοι για να ξαναπάρετε το νήμα της συζήτησης να χρησιμοποιήσετε κάποιες φράσεις που θα έχετε σκεφτεί από πριν γι’ αυτό το ενδεχόμενο.

Επίσης, παρότι είναι σημαντικό να δέχεστε εύσημα, καλό θα ήταν να μην καυχιέστε ο ίδιος για τα επιτεύγματά σας. Προσπαθήστε, λοιπόν, να συζητάτε συχνά με τον επικεφαλής σας για να ξέρετε τι ακριβώς θέλει και να είστε σύμφωνοι για τις δράσεις σας.

Επίσης, να λέτε στους υφισταμένους σας «μπράβο» για τη δουλειά τους όταν το αξίζουν. Αν δείτε ότι παίρνουν διαρκώς άλλοι τα εύσημα, τότε προσπαθήστε να προστατεύσετε τις ιδέες σας και τη δουλειά σας…

Πηγή: economistas.gr

Check Also

Προορισμοί

Οι 10 πιο επικίνδυνοι τουριστικοί προορισμοί στον κόσμο

Τα ταξίδια μπορεί να είναι απολαυστικά αλλά καμιά φορά κρύβουν κινδύνους. Αυτοί είναι οι 10 πιο επικίνδυνοι προορισμοί στον κόσμο.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *